Nuffnang Adds

June 9, 2011

Taik burung

Walaupun hal ni dah berlaku isnin lepas, tp bile diingat2 balik senyum sendiri jugak dibuatnya...Alan mmg x romantik mana, jenis macho tp dlm hati ada taman...hehehe...

Isnin tu Alan guna kereta, automatik aku ni berhantar berambil la gi keje...ptg tu masa ambil aku balik keje, Alan muncung smcm jer sbb busy day lagi kt ofis, traffic jam, n part kelakar nye - kene berak burung kt baju...ni alan ckp "nape la sy kluar kete awal sgt, kalu lambat sket, xde la kene berak burung"....mcm la burung tu nak berak boleh tahan2 kan...

Ptg tu on d way balik singgah belikan beg kerja Alan (tghr lunch sama siap tunjuk bukti kepala zip yg dah tercabut)...dlm sibuk2 lenggang kangkung hala ke kedai...


Alan : ni, belah kanan ni ada taik burung (sambil tunjuk lengan baju)...
Aku : ade taik burung pon apa motifnye bagitau saya...
Alan : awak kan suka peluk2...kang kalu dah terpeluk taik burung, marah2 saya plak kata x bgtau...
Aku : eleh, mcm la org nak peluk die (masa ni dah senyum simpul cam giler)



begitula kisahnya...sekian, terima kasih...nak muntah silakan ek...

1 comment: