Nuffnang Adds

November 24, 2010

biasa-biasa jer

ari ni en.husband guna kete, nampak gayanye lambat la balik umah ari ni sbb kene tunggu die amik kt opis...bkn x biasa cumenye bosan tunggu2 ni...jap2 tgk jalan, jap2 tgk jam...

2 minggu lepas, ari jumaat malam abah masuk spital...panik sgt time adik tepon ngan suara gabranya...kebetulan mmg dah kt luar beli brg trus buat u-turn zaasss ke spital...time2 camni aku rasa nape la umah aku ni jauh sgt, padahal kt perepat je pon...abah aku mmg de darah tinggi n amik ubat kt klinik pendamaran...x tau la paten ape, tp bleh kata slalu sgt la ubat abah aku ni ditukar2 jenamanya...last ni ubat tu kasi darah tinggi stabil tp jantung lak slow pump..tu yg tiba2 blackout nak pengsan...seb baik abah dah nampak tanda2 nak pengsan die trus baring..kalu x, sah2 kene strok kalu jatuh...alhamdulillah ahad dah bleh balik...skang ni kene tunggu appointment nak wat x-ray yg masuk terowong tuh...

minggu-minggu seterusnya penuh ngan jemputan kawin yg aku sdr xtau nak pegi mana satu...perut yg satu ni nak disasak ngan lauk2 kenduri skali 2-3 tempat...hai sah2 meragam...

No comments:

Post a Comment