Nuffnang Adds

November 26, 2010

saya tinggal kt sini lah...

sebuah rumah di atas bukit dah lama terbiar x berpenghuni..kononnya berhantu sbb penghuni sblmnya bunuh diri slps membunuh ibunya...dan slps peristiwa itu, ramai org kg yg diganggu oleh roh wanita berbaju putih mendukung bayinya meminta susu dr org kg..

'assalamualaikummm'

'waalaikum salam. adik ni sape?' soal penghuni baru melihat tetamunya sorang wanita mendukung bayi di waktu malam kelam

'nama saya Mawar. kak boleh tolong saya?


'tolong apa dik?

'berikan sedikit susu untuk anak saya ni'


'minta maaf la dik, umah akak ni mmg xde susu'

'xpe la kak..kak, boleh saya tumpang tanya? akak kenal x lelaki dlm gambar ni?'

'maaf la dik, akak x kenal la'

'xpe la kak, terima kasih'


'dik...adik ni tinggal kat mana?'


perlahan2 wanita itu mara dari kegelapan malam mendekati penghuni baru itu sambil berkata 'saya tinggal kat sini la'


 **** hehehe smlm tgk kt astro cite Kum Kum...abih aku hogah husband suh temankan smpi cite abih..ternguap2 die...cam seram tp bile cite balik cam x seram lak...poyos jer...


No comments:

Post a Comment